Follow my blog with Bloglovin

sobota, 27 grudnia 2014

Pierwszy rok bloga - podsumowanie.

Już wczoraj powinnam wrzucić ten post, ale po prostu nie miałam czasu. Dokładnie wczoraj minął rok odkąd zaczęłam prowadzić bloga. Bardzo się cieszę, że blogowe urodziny wypadają akurat w czasie świąteczno - zimowym, bo jest to jeden z przyjemniejszych okresów całego roku.

Po pierwsze chciałam bardzo podziękować wszystkim, którzy chociaż raz odwiedzili mojego bloga, jak i również tym którzy odwiedzają go regularnie. Mam nadzieję, że ktokolwiek skorzystał z któregoś przepisu i udało mu się stworzyć coś pysznego. Blog dał mi naprawdę wiele radości w ostatnim roku.
Mam nadzieję, że blog będzie zyskiwał coraz większą rzeszę odbiorców, gdyż każde nowe odwiedziny czy komentarze są dla mnie czymś wspaniały i naprawdę cieszą.

Ze względu na to, iż jest to post urodzinowy to postanowiłam, że warto podsumować ostatni rok działalności. A więc tak:

- Blog ogółem w ciągu ostatniego roku odwiedziło 13302 osób.

- Na bloga trafiły 42 posty.

- Strona bloga na facebook'u zyskała 165 polubień.

- A na koniec 5 najpopularniejszych postów :

1. MUS TRUSKAWKOWY (615 wyświetleń)



2. CIASTECZKA OWSIANE (581)



3. RED VELVET (423)



4. BISZKOPT Z MASĄ GRYSIKOWĄ I TRUSKAWKAMI (415)



5. BABKA PIASKOWA (380)



2 komentarze: